Tråkigt....

Jag heter: maria
Jag vill: mysa
Jag har: mens
Jag är rädd för: myror
Jag är inte: modig
... Jag sjunger: memories
Jag är: Maria
Ett djur som jag påminner om är: mask
Modersmål: maria
Jag älskar: mamma
Kopiera detta till din status och svara på frågorna med ord som börjar på första bokstaven i ditt namn!
Jag heter: maria
Jag vill: mysa
Jag har: massa damp
Jag är rädd för: myror
Jag är inte: modig
... Jag sjunger: memories
Jag är: Maria
Ett djur som jag påminner om är: myra
Modersmål: marianska
Jag älskar: mamma
Kopiera detta till din status och svara på frågorna med ord som börjar på första bokstaven i ditt namn!

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv; jätte bra! :D

2011-11-05 @ 15:28:47
URL: http://smac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0